כי משפחה כן בוחרים!

אנו בקליר מאמינים כי ההון האנושי הינו אחד הנכסים החשובים של החברה והמרכיב המהותי ביותר בהצלחתה. מרבית מנהלי החברה הבכירים עובדים בה למעלה מ- 10 שנים, כאשר הם החלו את עבודתם בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידיהם הנוכחיים. החברה נוהגת להשקיע משאבים ומאמצים רבים בפעילות לטובת רווחתם של עובדיה. רווחת העובד, העשרתו, פתיחות וחדשנות – כל אלו הינם המפתח ליצירת סביבת עבודה בריאה ולהצלחת החברה במישור ההון האנושי. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחברה איכותית, אתם מוזמנים להצטרף ולצמוח במשפחת קליר.
משרות פתוחות

מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי - איזור דרום

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באיזור הדרום.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

דרום


מנהל/ת תיק לקוחות, לעבודה מול השוק המוסדי – אזור מרכז

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באיזור המרכז.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

מרכז


מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי - איזור צפון

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באזור הצפון.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

צפון


נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מזמינה אותך להשתלב בתפקיד מאתגר של רפרנט/ית קשרי לקוחות במוקד משפחתי. התפקיד כולל: ניהול תיקי לקוחות קבועים ואישיים לכל נציג/ת שירות. אנו מעניקים לך:
* הכשרה מקיפה ומקצועית
* קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
* תוכנית מענקים
* פעילויות גיבוש ועוד!
העבודה 5 ימים בשבוע, בשעות הבוקר בלבד, ללא משמרות וללא ימי שישי!
*** קיים תקן שעתי - עם שעות עבודה גמישות, מתאים לאמהות ולסטודנטים.

דרישות המשרה:

* בגרות מלאה - חובה
* אוריינטציה מכירתית
* תודעת שירות גבוהה
* ניסיון קודם במוקד שירות/מכירה - יתרון
* יכולת עבודה בצוות

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


קבוצת קליר מחפשת שותפים עסקיים!

קליר החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי - תעשייתי, מרחיבה את רשת ההפצה ומחפשת שותפים עסקיים!

דרישות המשרה:

לפרטים נוספים ניתן להעביר קורות חיים או לפנות בטלפון מס’ 052-5223122 (אוריאל).
** נדרשת השקעה כספית.

איזור

בכל הארץ


נהג/ת חלוקה – עם רישיון ג' עד 12/15 טון

למרכז לוגיסטי של החברה בבאר שבע דרוש/ה נהג/ת חלוקה. העבודה כוללת חלוקת סחורה ללקוחות בכל הארץ, העמסת ופריקת סחורה אצל הלקוחות, אחריות מלאה על המשאית, עבודה באמצעות אפליקצייה רלוונטית. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים:
*קליטה ישירה לחברה
*פרמיות גבוהות
*דמי כלכלה וכרטיס סיבוס
*מתנות בחגים ובימי הולדת
*יחס אישי ואווירה משפחתית!

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה ג' עד 12 או 15 טון - חובה.
* ניסיון קודם בחלוקת סחורה.

איזור

באר שבע


רכז/ת שיווק וניתוח נתונים

למרכז השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי, דרוש/ה רכז/ת שיווק וניתוח נתונים, לעבודה במערך המכירות.
תפקיד מאתגר הכולל :*עיבוד וניתוח נתונים במטרה לייצר תמונת מצב עדכנית אודות ביצועי מערך המכירות ולהקנות בסיס מהימן לקבלת החלטות.
* תמיכת Back Office למנהלי מערך המכירות שכוללת בניית מצגות, סיכומי ישיבות, תיעוד נתונים.
* מדובר בתפקיד עצמאי הכולל מגוון ממשקי עבודה בתוך מערך המכירות.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, ביטוח פנסיוני, טלפון נייד וסבסוד בשיחות, ימי גיבוש וכיף, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום.

דרישות המשרה:

*שליטה מלאה באקסל - חובה
*אנגלית ברמה טובה
*תואר ראשון - יתרון
*ניסיון קודם בשיווק - יתרון
*יחסי אנוש טובים
*יכולת ניהול תהליכי עבודה עצמאיים, מעקב אחר משימות
*סדר, ארגון וירידה טובה לפרטים
**נא לציין ציפיות שכר **

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מנהל/ת חשבונות סוג 2

למשרדי החברה בבאר שבע דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00.
העבודה כוללת עבודה מול ספקים, הכנת תשלומים, התאמות כרטיסים, טיפול בתשלומי ייבוא, התאמות מול רשויות ועוד.
תנאי העסקה כוללים: הסעות בתוך ב"ש, א. צהריים, טלפון נייד וקליטה ישירה לחברה.
**נא לציין ציפיות שכר **

דרישות המשרה:

*תעודת הנה"ח סוג 2 - חובה
*ניסיון בתפקיד דומה - חובה
*אנגלית (קריאה, דיבור וכתיבה) – ברמה טובה
*שליטה טובה ב-Excel.

איזור

באר שבע


מפעיל/ת כימי – למפעל "קלין"

למפעל החברה באופקים דרוש/ה מפעיל/ת כימי. העבודה כוללת ייצור מנות של חומרי ניקוי, עבודה עם מיקסרים לערבוב חומרים, עפ"י תוכנית ייצור והוראות עבודה.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 7:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, ארוחות צהריים, הסעות מבאר שבע, פרמיות, תנאים סוציאליים, יחס אישי ואווירה משפחתית.

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בהפעלת מכונה במפעל תעשייתי -חובה
* ניסיון קודם בהפעלה כימית - יתרון משמעותי
* רישיון נהיגה - חובה
* רישיון מלגזה – יתרון
* נכונות לעבודה בשעות נוספות/משמרות בעת הצורך

איזור

איזור אופקים


רכז/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:00, נדרשת נכונות פעם בשבוע להישאר עד השעה 17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2 - יתרון משמעותי
**נא לציין ציפיות שכר**

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול עסקים קטנים

קבוצת קליר מגייסת סוכן/ת מכירות שטח, לעבודה מול עסקים קטנים ומול השוק הפרטי. התפקיד כולל איתור ופיתוח קו לקוחות עבור מפיצים של החברה, מתן מענה מקצועי, החדרת מוצרים חדשים ועוד.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!
העבודה במשרה מלאה, התפקיד כולל רכב.
**נא לציין ציפיות שכר**

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בעבודת שטח מול השוק הפרטי / עסקים קטנים – חובה
*רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*ניסיון בשיווק מוצרי צריכה – חובה

איזור

ת"א, ירושלים ואזור השרון


רכז/ת הבטחת איכות

למשרדי החברה בבאר שבע דרוש/ה רכז/ת הבטחת איכות. העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00. העבודה כוללת טיפול בתקלות איכות, ניהול טפסים, ביצוע סקרים, הפקת דוחות, ניהול ותחזוקת נהלי ISO והוראות עבודה. טיפול בקבלת אישורים של תווי תקן ועוד.
בנוסף, התפקיד כולל תחזוקת פריטים ודוחות של ניהול פריטים + עבודות אדמיניסטרציה בתחום המחשוב (כ-50% מהעבודה)
תנאי העסקה כוללים: הסעות בתוך ב"ש, א. צהריים, טלפון נייד וקליטה ישירה לחברה.

דרישות המשרה:

*תעודת הנדסאי תעשייה וניהול – יתרון משמעותי
*אנגלית (קריאה וכתיבה) – ברמה טובה
*שליטה מלאה בExcel - חובה
*ניסיון בתפקיד דומה
*יכולת התנסחות טובה בכתב ובע"פ

איזור

באר שבע


לכל המשרות ניתן לשלוח קורות חיים לפקס 08-6404065
או לדו"אל hr@klir.co.il בציון שם המשרה