כי משפחה כן בוחרים!

אנו בקליר מאמינים כי ההון האנושי הינו אחד הנכסים החשובים של החברה והמרכיב המהותי ביותר בהצלחתה. מרבית מנהלי החברה הבכירים עובדים בה למעלה מ- 10 שנים, כאשר הם החלו את עבודתם בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידיהם הנוכחיים. החברה נוהגת להשקיע משאבים ומאמצים רבים בפעילות לטובת רווחתם של עובדיה. רווחת העובד, העשרתו, פתיחות וחדשנות – כל אלו הינם המפתח ליצירת סביבת עבודה בריאה ולהצלחת החברה במישור ההון האנושי. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחברה איכותית, אתם מוזמנים להצטרף ולצמוח במשפחת קליר.
משרות פתוחות

מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי - איזור דרום

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באיזור הדרום.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

דרום


מנהל/ת תיק לקוחות, לעבודה מול השוק המוסדי – אזור מרכז

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באיזור המרכז.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

מרכז


מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי - איזור צפון

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באזור הצפון.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

צפון


נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מזמינה אותך להשתלב בתפקיד מאתגר של רפרנט/ית קשרי לקוחות במוקד משפחתי. התפקיד כולל: ניהול תיקי לקוחות קבועים ואישיים לכל נציג/ת שירות. אנו מעניקים לך:
* הכשרה מקיפה ומקצועית
* קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
* תוכנית מענקים
* פעילויות גיבוש ועוד!
העבודה 5 ימים בשבוע, בשעות הבוקר בלבד, ללא משמרות וללא ימי שישי!

דרישות המשרה:

* בגרות מלאה - חובה
* אוריינטציה מכירתית
* תודעת שירות גבוהה
* ניסיון קודם במוקד שירות/מכירה - יתרון
* יכולת עבודה בצוות

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


קליר נותנת לך את המפתח להצלחה!

"תעקבו אחר החלומות שלכם, הם יודעים את הדרך" קבוצת קליר מגייסת מפיצים! עם וותק של למעלה מ- 30 שנים, קליר היא החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי – תעשייתי. קליר-קלין מרחיבה את רשת ההפצה ומאפשרת לך להצטרף להצלחה!

דרישות המשרה:

לפרטים נוספים ניתן להעביר קורות חיים או לפנות בטלפון מס’ 052-5223002 (אורי).
** נדרשת השקעה כספית.

איזור

תל אביב - יפו


נהג/ת חלוקה – עם רישיון ג' עד 12/15 טון

למרכז לוגיסטי של החברה בבאר שבע דרוש/ה נהג/ת חלוקה. העבודה כוללת חלוקת סחורה ללקוחות בכל הארץ, העמסת ופריקת סחורה אצל הלקוחות, אחריות מלאה על המשאית, עבודה באמצעות אפליקצייה רלוונטית. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים:
*קליטה ישירה לחברה
*פרמיות גבוהות
*דמי כלכלה וכרטיס סיבוס
*מתנות בחגים ובימי הולדת
*יחס אישי ואווירה משפחתית!

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה ג' עד 12 או 15 טון - חובה.
* ניסיון קודם בחלוקת סחורה.

איזור

באר שבע


מלקט/ת סחורה

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלקט/ת סחורה. העבודה בימים א'-ו', באמצעות ליקוט קולי!
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם במחסנאות - יתרון משמעותי
*נכונות לעבודה פיזית

איזור

באר שבע


רכז/ת גבייה – תקן זמני, לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה – תקן זמני, לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה בימים א’-ה’, משרה שעתית (קיימת גמישות בשעות העבודה)
*תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה והעסקה ישירה דרך החברה.

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2
** מתאים גם לסטודנטים שסיימו לימודי הנה"ח ורוצים לצבור ניסיון בתחום! **

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


רכז/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:00, נדרשת נכונות פעם בשבוע להישאר עד השעה 17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2 - יתרון משמעותי
**נא לציין ציפיות שכר**

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


רכז/ת אדמיניסטרציה

למרכז השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה, לעבודה במערך המכירות.
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כגון: הפקת דוחות נתונים, בניית מצגות, סיכומי ישיבות, תיעוד נתונים. ניהול יומן, עבודה מול מנהלי תיקי לקוחות והנעתם לעמידה ביעדים. העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, ביטוח פנסיוני, טלפון נייד וסבסוד בשיחות, ימי גיבוש וכיף, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום.

דרישות המשרה:

*תואר ראשון – חובה
*ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה
*שליטה מלאה באקסל ובתוכנות Office – חובה
*יכולת ניהול תהליכי עבודה עצמאיים, מעקב אחר משימות
*יחסי אנוש טובים
*סדר, ארגון וירידה טובה לפרטים
*יכולת הנעה ואסרטיביות
**נא לציין ציפיות שכר **

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


לכל המשרות ניתן לשלוח קורות חיים לפקס 08-6404065
או לדו"אל hr@klir.co.il בציון שם המשרה