כי משפחה כן בוחרים!

אנו בקליר מאמינים כי ההון האנושי הינו אחד הנכסים החשובים של החברה והמרכיב המהותי ביותר בהצלחתה. מרבית מנהלי החברה הבכירים עובדים בה למעלה מ- 10 שנים, כאשר הם החלו את עבודתם בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידיהם הנוכחיים. החברה נוהגת להשקיע משאבים ומאמצים רבים בפעילות לטובת רווחתם של עובדיה. רווחת העובד, העשרתו, פתיחות וחדשנות – כל אלו הינם המפתח ליצירת סביבת עבודה בריאה ולהצלחת החברה במישור ההון האנושי. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחברה איכותית, אתם מוזמנים להצטרף ולצמוח במשפחת קליר.
משרות פתוחות

עובד/ת אריזה - למפעל "קלין"

למפעל חומרי הניקוי של החברה באופקים דרוש/ה עובד/ת אריזה.
העבודה כוללת: אריזת חומרי ניקוי בתוך ארגזים וע"ג משטחים. העבודה הינה פיזית. ארגז יכול להגיע למשקל של 24 ק"ג.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 7:00-16:00 (נדרשת נכונות לשעות נוספות – עד 19:00 וכן למשמרות לילה במידת הצורך).
תנאי העסקה כוללים: הסעות מב"ש/החזרי נסיעות לפי חוק, ארוחות צהריים במפעל, קליטה ישירה לחברה, סל רווחה הכולל ביטוח בריאות קבוצתי, יום חופש ביום הולדת, מתנות בחגים, פעילויות רווחה ועוד..
מוכר כעבודה מועדפת לחיילים משוחררים!

דרישות המשרה:

* נכונות לעבודה פיזית מאומצת – חובה!
* ניסיון קודם בתעשייה – יתרון

איזור

אופקים


מפעיל/ת מכונת נייר - למפעל שלנו באופקים

חברת קליר מגייסת מפעיל/ת מכונת נייר, למפעל שלנו שנמצא באופקים.
העבודה כוללת: הכשרה ועבודה על כל קווי הנייר במחלקה, בהתאם לצרכי המפעל, אחריות מלאה על הפעלת המכונה, משלב הsetup, הזנת חומרי גלם, בקרת איכות תוך כדי עבודה, אריזה ואחזקה שוטפת וניקיון המכונה.
העבודה בימים א’-ה’ בעיקר במשמרת בוקר: בין השעות 7:00-16:00 + שעות נוספות במידת הצורך.
במקביל, נדרשת נכונות וזמינות גם למשמרות לילה בין השעות 19:00-7:00
תנאי העסקה כוללים: הסעות מב"ש/החזרי נסיעות לפי חוק, ארוחות צהריים, קליטה ישירה לחברה, סל רווחה הכולל ביטוח בריאות קבוצתי, פרמיות לפי תפוקות ועוד.

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בתעשייה, בהפעלת מכונה – חובה
* נכונות לעבודה פיזית
* זמינות לשעות נוספות ולמשמרות במידת הצורך

איזור

אופקים


עובד/ת אריזה לקו נייר

למפעל מוצרי הנייר של החברה באופקים דרוש/ה עובד/ת אריזה.
העבודה כוללת: אריזת מוצרי נייר בתוך ארגזים וע"ג משטחים. עבודה פיזית מתונה. לרוב, העבודה בעמידה.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 7:00-16:00 (נכונות לשעות נוספות/משמרות לילה במידת הצורך).
תנאי העסקה כוללים: הסעות מב"ש/החזרי נסיעות לפי חוק, ארוחות צהריים במפעל, קליטה ישירה לחברה, סל רווחה הכולל ביטוח בריאות קבוצתי, יום חופש ביום הולדת, מתנות בחגים, פעילויות רווחה ועוד..
מוכר כעבודה מועדפת לחיילים משוחררים!

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בייצור/אריזה
*נכונות לעבודה פיזית

איזור

אופקים


נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים

אנחנו מגייסים נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת מענה טלפוני ללקוחות עסקיים של החברה, מתן שירות, שימור וטיפול בפניות מול גורמים חיצוניים ופנימיים וכל זאת במוקד משפחתי ונעים.
אנו מעניקים לך:
* תנאי העסקה מעולים, בונוסים וסל רווחה עשיר הכולל:
קרן השתלמות, מענקי התמדה, ביטוח בריאות קבוצתי, מתנות שוות בחגים, פעילויות רווחה ועוד הפתעות ♥
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 + תורנות יום בשבוע עד השעה 17:00
בסיום ההכשרה, אפשרות ליום עבודה אחד בשבוע מהבית!

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם במוקד טלפוני - יתרון
*נדרשת אוריינטציה מכירתית
* שירותיות, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות

איזור

שוהם


מלקט/ת סחורה

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלקט/ת סחורה.
העבודה בימים א'-ו', עבודה עם מלקטת חשמלית ובאמצעות ליקוט קולי!
אנו מעניקים לך:
*קליטה ישירה לחברה
*תנאי העסקה מעולים, פרמיות וסל רווחה עשיר הכולל:
הסעות בתוך באר שבע/דמי נסיעה, ארוחת צהריים באמצעות תן ביס, ביטוח בריאות קבוצתי, יום חופש עלינו-ביום ההולדת, מתנות שוות בחגים, פעילויות רווחה, הכשרה אישית בכניסה לעבודה, הטבות בבתי עסק, ועוד הפתעות 

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם במחסנאות - חובה
* נכונות לעבודה פיזית

איזור

באר שבע


רכז/ת אדמיניסטרציה

למשרדי מערך השיווק והמכירות של החברה בשוהם, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה.
העבודה כוללת: תמיכת Back Office ומתן שירות פנים ארגוני לסוכני מכירות ולמנהלי מערך המכירות, ניהול יומן, סיכומי ישיבות, בניית מצגות.
תכנון לו"ז ושילוח טכנאים, ניהול מלאי ציוד טכני: הזמנת ציוד טכני להתקנות. התנהלות מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות של ספקי חוץ.
טיפול בתשתיות נתונים של מערך המכירות, הוצאת דוחות שוטפים באקסל, מעקב אחר משימות.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-17:00 / 8:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, טלפון נייד וסל רווחה עשיר!

דרישות המשרה:

*תואר ראשון
*שליטה ב Excel-ברמה טובה
*ניסיון קודם באדמיניסטרציה – שנתיים לפחות, חובה
*יכולת ניהול תהליכי עבודה עצמאיים ומעקב אחר משימות
*יכולת הנעת עובדים
*נא לציין ציפיות שכר*

איזור

שוהם


איש/ת מכירות שטח - לחברת פרוייקטים מובילה

חברת שינזון מקבוצת קליר מגייסת איש/ת מכירות שטח.
שינזון הינה חברה מובילה לייבוא ושיווק של מוצרים לשלב הגמרים של פרוייקטים בבנייה בשוק המוסדי.
העבודה כוללת מכירות שטח בשוק הפרוייקטים.
עבודה מול השוק המוסדי, מול חברות קבלניות, בנייני משרדים, קניונים, מוסדות תרבות, דיור מוגן, בתי מלון ועוד - ניהול ופיתוח קו, סגירת עסקאות. עבודה מול אדריכלים, באיפיון והגדרת מוצרי החברה במפרט הפרוייקט, ליווי הפרוייקט בפתרון בעיות.
תפקיד שטח בצמוד לתמיכת בק אופיס.
עבודה בכל הארץ, כאשר עיקר העבודה באזור המרכז.
תנאים טובים בחברה בצמיחה, כולל רכב צמוד!
** נא לציין ציפיות שכר **

דרישות המשרה:

* ניסיון במכירות שטח בשוק המוסדי
* ניסיון בעולם הבנייה / פרוייקטים והכרות עם קבלנים ואדריכלים - חובה
* כישורי מכירה ומו"מ ברמה גבוהה
* קריאת שרטוטים – יתרון

איזור

אזור המרכז


מחסנאי/ת – לחברת שינזון

חברת שינזון מקבוצת קליר מגייסת מחסנאי/ת.
שינזון הינה חברה מובילה לייבוא ושיווק של מוצרים לשלב הגמרים של פרוייקטים בבנייה בשוק המוסדי.
התפקיד כולל בתוכו אחריות על כלל התהליכים המתנהלים במחסן:
- ליקוט סחורה
- קליטה למלאי
- ספירות מלאי רבעוניות
- הכנת משלוחים, העמסה על משאיות ההפצה
- פריקת משאיות וסחורה
- סידור ופיזור סחורה במדפי המחסן.
העבודה בצורן, בימים א’-ה’ בין השעות 7:00-16:00.

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם כמחסנאי/ת - חובה
** רלוונטי גם לבעלי/ות ניסיון מהשירות הצבאי **
* רישיון נהיגה - חובה
* אוריינטציה טכנית - חובה
* יחסי אנוש טובים, עבודת צוות
* סדר וארגון

איזור

איזור השרון


מתקין/ת שטח - להעסקה כפרילאנסר

חברת שינזון מקבוצת קליר מגייסת מתקין/ת שטח, להעסקה בשיטת פרילאנסר.
שינזון הינה חברה מובילה לייבוא ושיווק של מוצרים לשלב הגמרים של פרוייקטים בבנייה בשוק המוסדי.
התפקיד כולל עבודה באתרי בנייה (בשלב הגמרים), התקנות של אביזרים, חיפויי קירות ותאי שירותים מודולריים.
העבודה בעיקר באזור המרכז, בימים א’-ה’ בין השעות 6:30-14:30.
- נדרשת נכונות לגמישות במסגרת שעות העבודה ומיקום הפרוייקטים, בהתאם לצורך.
- נכונות לעבודה בימי שישי / בשעות הערב במידת הצורך.
- משרת שטח, נדרשת ניידות.
** מתאים לפרילאנסרים – שכר יומי בין 800-900 ₪, בהתאם לניסיון **

דרישות המשרה:

* הגעה עצמאית באמצעות רכב – חובה* ציוד סטנדרטי של קבלן - חובה
* אישור עבודה בגובה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם בשיפוצים
* רקע טכני
* יכולת למידה, חריצות ואמינות
** נא לציין ציפיות שכר **

איזור

משרת שטח בעיקר באזור המרכז


עוזר/ת חשב

למשרדי הנהלה בבאר שבע, למחלקת הכספים, דרוש/ה עוזר/ת חשב.
התפקיד כולל: הכנת חומר בנושא תקציבים וניתוח פערים, ניהול חשבונות חתך והפרשות, תמיכה וליווי דוחות כספיים, ניתוחים תמחיריים, ניתוח עמלות ייבוא ומימון, קשר עם רואה חשבון חיצוניים ועוד.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:36, נדרשת נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, ארוחות צהריים באמצעות תן ביס, הסעות בתוך ב"ש/תשלום נסיעות לבחירת העובד, סל רווחה הכולל: ביטוח בריאות קבוצתי, אירועי חברה, מתנות שוות בחגים, יום חופש עלינו ביום ההולדת ועוד.

דרישות המשרה:

*בוגר/ת חשבונאות – חובה
* לקראת סיום סטאז’ (עדיפות מאחד ממשרדי הביג 4) – יתרון
* אקסל ו-Word ברמה גבוהה (פיבוט, וילוקאפ) – חובה
* ניסיון בניתוחי מידע
* אנגלית ברמה טובה
**נא לציין ציפיות שכר **

איזור

באר שבע


לכל המשרות ניתן לשלוח קורות חיים לפקס 08-6404065
או לדו"אל hr@klir.co.il בציון שם המשרה