כי משפחה כן בוחרים!

אנו בקליר מאמינים כי ההון האנושי הינו אחד הנכסים החשובים של החברה והמרכיב המהותי ביותר בהצלחתה. מרבית מנהלי החברה הבכירים עובדים בה למעלה מ- 10 שנים, כאשר הם החלו את עבודתם בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידיהם הנוכחיים. החברה נוהגת להשקיע משאבים ומאמצים רבים בפעילות לטובת רווחתם של עובדיה. רווחת העובד, העשרתו, פתיחות וחדשנות – כל אלו הינם המפתח ליצירת סביבת עבודה בריאה ולהצלחת החברה במישור ההון האנושי. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחברה איכותית, אתם מוזמנים להצטרף ולצמוח במשפחת קליר.
משרות פתוחות

מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי - איזור דרום

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באיזור הדרום.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

דרום


מנהל/ת תיק לקוחות, לעבודה מול השוק המוסדי – אזור מרכז

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באיזור המרכז.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

מרכז


מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי - איזור צפון

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באזור הצפון.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

צפון


נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מזמינה אותך להשתלב בתפקיד מאתגר של רפרנט/ית קשרי לקוחות במוקד משפחתי. התפקיד כולל: ניהול תיקי לקוחות קבועים ואישיים לכל נציג/ת שירות. אנו מעניקים לך:
* הכשרה מקיפה ומקצועית
* קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
* תוכנית מענקים
* פעילויות גיבוש ועוד!
העבודה 5 ימים בשבוע, בשעות הבוקר בלבד, ללא משמרות וללא ימי שישי!

דרישות המשרה:

* בגרות מלאה - חובה
* אוריינטציה מכירתית
* תודעת שירות גבוהה
* ניסיון קודם במוקד שירות/מכירה - יתרון
* יכולת עבודה בצוות

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


קליר נותנת לך את המפתח להצלחה!

"תעקבו אחר החלומות שלכם, הם יודעים את הדרך" קבוצת קליר מגייסת מפיצים! עם וותק של למעלה מ- 30 שנים, קליר היא החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי – תעשייתי. קליר-קלין מרחיבה את רשת ההפצה ומאפשרת לך להצטרף להצלחה!

דרישות המשרה:

לפרטים נוספים ניתן להעביר קורות חיים או לפנות בטלפון מס’ 052-5223002 (אורי).
** נדרשת השקעה כספית.

איזור

תל אביב - יפו


נהג/ת חלוקה – עם רישיון ג' עד 12/15 טון

למרכז לוגיסטי של החברה בבאר שבע דרוש/ה נהג/ת חלוקה. העבודה כוללת חלוקת סחורה ללקוחות בכל הארץ, העמסת ופריקת סחורה אצל הלקוחות, אחריות מלאה על המשאית, עבודה באמצעות אפליקצייה רלוונטית. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים:
*קליטה ישירה לחברה
*פרמיות גבוהות
*דמי כלכלה וכרטיס סיבוס
*מתנות בחגים ובימי הולדת
*יחס אישי ואווירה משפחתית!

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה ג' עד 12 או 15 טון - חובה.
* ניסיון קודם בחלוקת סחורה.

איזור

באר שבע


מלקט/ת סחורה

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלקט/ת סחורה. העבודה בימים א'-ו', באמצעות ליקוט קולי!
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם במחסנאות - יתרון משמעותי
*נכונות לעבודה פיזית

איזור

באר שבע


רכז/ת גבייה – תקן זמני, לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה – תקן זמני, לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה בימים א’-ה’, משרה שעתית (קיימת גמישות בשעות העבודה)
*תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה והעסקה ישירה דרך החברה.

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2
** מתאים גם לסטודנטים שסיימו לימודי הנה"ח ורוצים לצבור ניסיון בתחום! **

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


רכז/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:00, נדרשת נכונות פעם בשבוע להישאר עד השעה 17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2 - יתרון משמעותי
**נא לציין ציפיות שכר**

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מפעיל/ת כימי – למפעל "קלין"

למפעל החברה באופקים דרוש/ה מפעיל/ת כימי. העבודה כוללת ייצור מנות של חומרי ניקוי, עבודה עם מיקסרים לערבוב חומרים, עפ"י תוכנית ייצור והוראות עבודה.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 7:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, ארוחות צהריים, הסעות מבאר שבע, פרמיות, תנאים סוציאליים, יחס אישי ואווירה משפחתית.

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בהפעלת מכונה במפעל תעשייתי -חובה
* ניסיון קודם בהפעלה כימית - יתרון משמעותי
* רישיון נהיגה - חובה
* רישיון מלגזה – יתרון
* נכונות לעבודה בשעות נוספות/משמרות בעת הצורך

איזור

אופקים


מלגזן למפעל תעשייתי

למפעל החברה באופקים דרוש/ה מלגזן/ית. העבודה כוללת: עבודה שוטפת על מלגזה בשטח המפעל, במחסן ובחצר המפעל. קבלת סחורה מספקים + פריקת סחורה וסידור במדפים, בדיקת איכות לסחורה המתקבלת. העמסת סחורה לפי דוח העמסה, שקילת חומרי גלם לסחורה נכנסת והזנת נתונים למחשב. ניפוק חומרי גלם למערך הייצור, העברת תוצרת גמורה למחסן, ספירות מלאי, סידור, ניקיון וארגון המחסן ועוד.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:00-16:00 + בימי ו' (במידת הצורך), המשרה מתאימה גם למגזר הדתי.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, הסעות מבאר שבע, ארוחות צהריים, פרמיות, יחס אישי ואווירה משפחתית!

דרישות המשרה:

* רישיון מלגזה בתוקף - חובה.
* ניסיון קודם - חובה.
* נכונות לעבודה במשמרות לילה/שעות נוספות – במידת הצורך.

איזור

אופקים


רכז/ת שיווק וניתוח נתונים

למרכז השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי, דרוש/ה רכז/ת שיווק וניתוח נתונים, לעבודה במערך המכירות.
תפקיד מאתגר הכולל :*עיבוד וניתוח נתונים במטרה לייצר תמונת מצב עדכנית אודות ביצועי מערך המכירות ולהקנות בסיס מהימן לקבלת החלטות.
* תמיכת Back Office למנהלי מערך המכירות שכוללת בניית מצגות, סיכומי ישיבות, תיעוד נתונים.
* מדובר בתפקיד עצמאי הכולל מגוון ממשקי עבודה בתוך מערך המכירות.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, ביטוח פנסיוני, טלפון נייד וסבסוד בשיחות, ימי גיבוש וכיף, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום.

דרישות המשרה:

*שליטה מלאה באקסל - חובה
*אנגלית ברמה טובה
*תואר ראשון - יתרון
*ניסיון קודם בשיווק - יתרון
*יחסי אנוש טובים
*יכולת ניהול תהליכי עבודה עצמאיים, מעקב אחר משימות
*סדר, ארגון וירידה טובה לפרטים
**נא לציין ציפיות שכר **

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


טכנאי/ת שירות - לאזור הדרום / מרכז

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת:
טכנאי/ת שירות לעבודה באזור הדרום / מרכז.
העבודה כוללת:
* התקנה של ציוד לחומרי ניקוי במטבחים, מכבסות, בתי מלון ומוסדות גדולים.
* טיפול במוצרים חשמליים הדורשים התקנה ואחזקה.
העבודה בימים א’-ה’, בין השעות 8:00-18:00 +שעות נוספות ולפי קריאה.
תנאי העסקה הכוללים: רכב, טלפון נייד, קליטה ישירה לחברה, ביטוח מנהלים ועוד.

דרישות המשרה:

*רישיון חשמלאי/ת מוסמך/ת - חובה
*רישיון נהיגה (ידני) - חובה
*ניסיון קודם כטכנאי/ת שירות

איזור

איזור הדרום / איזור המרכז


לכל המשרות ניתן לשלוח קורות חיים לפקס 08-6404065
או לדו"אל hr@klir.co.il בציון שם המשרה