כי משפחה כן בוחרים!

אנו בקליר מאמינים כי ההון האנושי הינו אחד הנכסים החשובים של החברה והמרכיב המהותי ביותר בהצלחתה. מרבית מנהלי החברה הבכירים עובדים בה למעלה מ- 10 שנים, כאשר הם החלו את עבודתם בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידיהם הנוכחיים. החברה נוהגת להשקיע משאבים ומאמצים רבים בפעילות לטובת רווחתם של עובדיה. רווחת העובד, העשרתו, פתיחות וחדשנות – כל אלו הינם המפתח ליצירת סביבת עבודה בריאה ולהצלחת החברה במישור ההון האנושי. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחברה איכותית, אתם מוזמנים להצטרף ולצמוח במשפחת קליר.
משרות פתוחות

נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מזמינה אותך להשתלב בתפקיד מאתגר של רפרנט/ית קשרי לקוחות במוקד משפחתי. התפקיד כולל: ניהול תיקי לקוחות קבועים ואישיים לכל נציג/ת שירות. אנו מעניקים לך:
* הכשרה מקיפה ומקצועית
* קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
* תוכנית מענקים
* פעילויות גיבוש ועוד!
העבודה 5 ימים בשבוע, בשעות הבוקר בלבד, ללא משמרות וללא ימי שישי!
*** קיים תקן שעתי - עם שעות עבודה גמישות, מתאים לאמהות ולסטודנטים.

דרישות המשרה:

* בגרות מלאה - חובה
* אוריינטציה מכירתית
* תודעת שירות גבוהה
* ניסיון קודם במוקד שירות/מכירה - יתרון
* יכולת עבודה בצוות

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


קבוצת קליר מחפשת שותפים עסקיים!

קליר החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי - תעשייתי, מרחיבה את רשת ההפצה ומחפשת שותפים עסקיים!

דרישות המשרה:

לפרטים נוספים ניתן להעביר קורות חיים או לפנות בטלפון מס’ 052-5223122 (אוריאל).
** נדרשת השקעה כספית.

איזור

בכל הארץ


נהג/ת חלוקה – עם רישיון ג' עד 12/15 טון

למרכז לוגיסטי של החברה בבאר שבע דרוש/ה נהג/ת חלוקה. העבודה כוללת חלוקת סחורה ללקוחות בכל הארץ, העמסת ופריקת סחורה אצל הלקוחות, אחריות מלאה על המשאית, עבודה באמצעות אפליקצייה רלוונטית. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים:
*קליטה ישירה לחברה
*פרמיות גבוהות
*דמי כלכלה וכרטיס סיבוס
*מתנות בחגים ובימי הולדת
*יחס אישי ואווירה משפחתית!

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה ג' עד 12 או 15 טון - חובה.
* ניסיון קודם בחלוקת סחורה.

איזור

באר שבע


רכז/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:00, נדרשת נכונות פעם בשבוע להישאר עד השעה 17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2 - יתרון משמעותי
**נא לציין ציפיות שכר**

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מלקט/ת סחורה

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלקט/ת סחורה. העבודה בימים א'-ו', באמצעות ליקוט קולי!
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם במחסנאות - יתרון משמעותי
* נכונות לעבודה פיזית

איזור

באר שבע


מלגזן/ית היגש

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלגזן/ית היגש. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

דרישות המשרה:

* רישיון מלגזה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם בנהיגה על מלגזת היגש
* ניסיון קודם במחסנאות
* נכונות לעבודה פיזית

איזור

באר שבע


מלגזן למפעל תעשייתי

למפעל החברה באופקים דרוש/ה מלגזן/ית. העבודה כוללת: עבודה שוטפת על מלגזה בשטח המפעל, במחסן ובחצר המפעל. קבלת סחורה מספקים + פריקת סחורה וסידור במדפים, בדיקת איכות לסחורה המתקבלת. העמסת סחורה לפי דוח העמסה, שקילת חומרי גלם לסחורה נכנסת והזנת נתונים למחשב. ניפוק חומרי גלם למערך הייצור, העברת תוצרת גמורה למחסן, ספירות מלאי, סידור, ניקיון וארגון המחסן ועוד.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:00-16:00 / או עד השעה 19:00, ומשמרות לילה בין 19:00-7:00 בהתאם לצרכי המפעל.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, הסעות מבאר שבע, ארוחות צהריים, פרמיות, יחס אישי ואווירה משפחתית!

דרישות המשרה:

* רישיון מלגזה בתוקף - חובה.
* ניסיון קודם - חובה.
* נכונות לעבודה במשמרות לילה/שעות נוספות – במידת הצורך.

איזור

איזור אופקים


מנהל/ת מכירות וקשרי מפיצים בשוק הפרטי והמוסדי

לחברה מובילה בשוק המוסדי דרוש/ה
מנהל/ת מכירות וקשרי מפיצים בשוק הפרטי והמוסדי
התפקיד כולל:
• ניהול קו לקוחות אישי של מפיצים גדולים
• איתור מפיצים חדשים, ניהול משא ומתן והחתמה על הסכמים
• ניהול צוות עובדים בשוק הקמעונאי-פרטי
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, אייפד ותנאים סוציאליים.

דרישות המשרה:

• ניסיון באיתור וגיוס מפיצים - חובה
• ניסיון בתפקיד ניהולי – 5 שנים לפחות, חובה
• ניסיון בעבודה מול השוק הקמעונאי-פרטי – חובה
• ניסיון בשיווק מוצרי צריכה
** נא לציין ציפיות שכר **

איזור

איזור המרכז


פקיד/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה
פקיד/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים
העבודה כוללת:
*הוצאת דוחות אקסל
*יצירת קשר עם לקוחות
*תיעוד נתונים
*עבודה עם מיילים
*קידום תהליך הגבייה בפן הטכני
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בעבודה טלפונית מול לקוחות - חובה
*יחסי אנוש טובים
*דיוק וירידה לפרטים
*יכולת עבודה עצמאית ובצוות
*זמינות לתקופת עבודה של שנה/שנה וחצי לפחות

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מבקר/ת איכות

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה:
מבקר/ת איכות לסחורה נכנסת/יוצאת
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 + נכונות לשעות נוספות ובימי ו' בין השעות 8:00-11:00.
העבודה כוללת בקרת איכות על סחורה נכנסת/יוצאת.
80% - עבודת שטח (התפקיד כרוך בעבודה פיזית) ו-20% - עבודה משרדית.
תנאי העסקה כוללים הסעות בתוך באר שבע, ארוחות צהריים, ביגוד והנעלה, ימי גיבוש וכיף, מתנות בחגים ובימי הולדת ועוד.

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בתפקיד דומה
*נכונות לעבודה פיזית
*אנגלית (קריאה וכתיבה) – ברמה טובה
*דיוק וירידה לפרטים
*יכולת התנסחות טובה בכתב ובע"פ

איזור

באר שבע


איש/ת רכש בינלאומי

למשרדי החברה בבאר שבע, דרוש/ה איש/ת רכש בינלאומי.
העבודה כוללת: הזמנת פריטים מספקים בארץ ובחו"ל (רוב הספקים בחו"ל), איזון מלאים עפ"י דוחות, מעקב וניהול הגעת ספקים, סחר ואיתור ספקים חדשים, שירות פנימי למחלקת מכירות/תפעול/כספים, ניהול ואחזקת בסיס נתוני פריטים, הוצאת דוחות רכש ועוד.
העבודה בימים א'-ה', בין השעות 07:30-16:00.
תנאי העסקה כוללים: הסעות בתוך ב"ש, א. צהריים, טלפון נייד וקליטה ישירה לחברה.

דרישות המשרה:

* ניסיון בניהול מו"מ - חובה
* אנגלית ברמה גבוהה - חובה
* רקע בשילוח בינ"ל / יבוא – יתרון
* תואר ראשון רלוונטי – יתרון
* שליטה מלאה ב- Excel - חובה

איזור

באר שבע


לכל המשרות ניתן לשלוח קורות חיים לפקס 08-6404065
או לדו"אל hr@klir.co.il בציון שם המשרה