כי משפחה כן בוחרים!

אנו בקליר מאמינים כי ההון האנושי הינו אחד הנכסים החשובים של החברה והמרכיב המהותי ביותר בהצלחתה. מרבית מנהלי החברה הבכירים עובדים בה למעלה מ- 10 שנים, כאשר הם החלו את עבודתם בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידיהם הנוכחיים. החברה נוהגת להשקיע משאבים ומאמצים רבים בפעילות לטובת רווחתם של עובדיה. רווחת העובד, העשרתו, פתיחות וחדשנות – כל אלו הינם המפתח ליצירת סביבת עבודה בריאה ולהצלחת החברה במישור ההון האנושי. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחברה איכותית, אתם מוזמנים להצטרף ולצמוח במשפחת קליר.
משרות פתוחות

נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מזמינה אותך להשתלב בתפקיד מאתגר של רפרנט/ית קשרי לקוחות במוקד משפחתי. התפקיד כולל: ניהול תיקי לקוחות קבועים ואישיים לכל נציג/ת שירות. אנו מעניקים לך:
* הכשרה מקיפה ומקצועית
* קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
* תוכנית מענקים
* פעילויות גיבוש ועוד!
העבודה 5 ימים בשבוע, בשעות הבוקר בלבד, ללא משמרות וללא ימי שישי!
*** קיים תקן שעתי - עם שעות עבודה גמישות, מתאים לאמהות ולסטודנטים.

דרישות המשרה:

* בגרות מלאה - חובה
* אוריינטציה מכירתית
* תודעת שירות גבוהה
* ניסיון קודם במוקד שירות/מכירה - יתרון
* יכולת עבודה בצוות

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


קבוצת קליר מחפשת שותפים עסקיים!

קליר החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי - תעשייתי, מרחיבה את רשת ההפצה ומחפשת שותפים עסקיים!

דרישות המשרה:

לפרטים נוספים ניתן להעביר קורות חיים או לפנות בטלפון מס’ 052-5223122 (אוריאל).
** נדרשת השקעה כספית.

איזור

בכל הארץ


נהג/ת חלוקה – עם רישיון ג' עד 12/15 טון

למרכז לוגיסטי של החברה בבאר שבע דרוש/ה נהג/ת חלוקה. העבודה כוללת חלוקת סחורה ללקוחות בכל הארץ, העמסת ופריקת סחורה אצל הלקוחות, אחריות מלאה על המשאית, עבודה באמצעות אפליקצייה רלוונטית. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים:
*קליטה ישירה לחברה
*פרמיות גבוהות
*דמי כלכלה וכרטיס סיבוס
*מתנות בחגים ובימי הולדת
*יחס אישי ואווירה משפחתית!

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה ג' עד 12 או 15 טון - חובה.
* ניסיון קודם בחלוקת סחורה.

איזור

באר שבע


רכז/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:00, נדרשת נכונות פעם בשבוע להישאר עד השעה 17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2 - יתרון משמעותי
**נא לציין ציפיות שכר**

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מלקט/ת סחורה

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלקט/ת סחורה. העבודה בימים א'-ו', באמצעות ליקוט קולי!
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם במחסנאות - יתרון משמעותי
* נכונות לעבודה פיזית

איזור

באר שבע


מלגזן/ית היגש

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלגזן/ית היגש. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

דרישות המשרה:

* רישיון מלגזה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם בנהיגה על מלגזת היגש
* ניסיון קודם במחסנאות
* נכונות לעבודה פיזית

איזור

באר שבע


רכז/ת תשתיות וניתוח נתונים

למרכז השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי, דרוש/ה רכז/ת תשתיות וניתוח נתונים, לעבודה במערך המכירות.
תפקיד מאתגר הכולל :*עיבוד וניתוח נתונים במטרה לייצר תמונת מצב עדכנית אודות ביצועי מערך המכירות ולהקנות בסיס מהימן לקבלת החלטות.
* תמיכת Back Office למנהלי מערך המכירות שכוללת בניית מצגות, סיכומי ישיבות, תיעוד נתונים.
* מדובר בתפקיד עצמאי הכולל מגוון ממשקי עבודה בתוך מערך המכירות.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, ביטוח פנסיוני, טלפון נייד וסבסוד בשיחות, ימי גיבוש וכיף, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום.

דרישות המשרה:

*שליטה מלאה באקסל - חובה
*אנגלית ברמה טובה
*תואר ראשון - יתרון
*ניסיון קודם בשיווק - יתרון
*יחסי אנוש טובים
*יכולת ניהול תהליכי עבודה עצמאיים, מעקב אחר משימות
*סדר, ארגון וירידה טובה לפרטים
**נא לציין ציפיות שכר **

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


קניין/ית

למשרדי החברה בבאר שבע, דרוש/ה קניין/ית.
העבודה כוללת: הזמנת פריטים מספקים בארץ ובחו"ל (רוב הספקים בחו"ל), איזון מלאים עפ"י דוחות, מעקב וניהול הגעת ספקים, סחר ואיתור ספקים חדשים, שירות פנימי למחלקת מכירות/תפעול/כספים, ניהול ואחזקת בסיס נתוני פריטים, הוצאת דוחות רכש ועוד.
העבודה בימים א'-ה', בין השעות 07:30-16:00.
תנאי העסקה כוללים: הסעות בתוך ב"ש, א. צהריים, טלפון נייד וקליטה ישירה לחברה.

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בתפקיד דומה / בתחום הרכש, שילוח בינ"ל/יבוא – שנתיים לפחות, חובה
* אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) - חובה
*ניסיון קודם בעבודה מול ספקים בחו"ל
*תואר ראשון רלוונטי – יתרון
* שליטה מלאה ב- Excel - חובה
נדרשת נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
**נא לציין ציפיות שכר**

איזור

באר שבע


רכז/ת הבטחת איכות ומתאם/ת רכש פרוייקטים

למשרדי החברה בבאר שבע, דרוש/ה רכז/ת הבטחת איכות ומתאם/ת רכש פרוייקטים.
העבודה כוללת: ביצוע הזמנות רכש וטיפול בתיקי ייבוא, תיאום, שילוח, עבודה עם עמילי מכס, שחרור מכולות. מעקב אחר תנאי תשלום של הלקוח והפקת חשבוניות בהתאם. טיפול בתקינה מול מכון התקנים. תחזוקת קובץ איכות של החברה, תחקור תקלות איכות וביצוע פעולות מונעות, ביצוע הדרכות לעובדים. תחזוקת נהלי ISO והוראות עבודה. טיפול בקבלת אישורים של תווי תקן, הערכת איכות ספקים, עבודה מול מכון התקנים ועוד.
העבודה בימים א'-ה', בין השעות 07:30-16:00.
תנאי העסקה כוללים: הסעות בתוך ב"ש, א. צהריים, טלפון נייד וקליטה ישירה לחברה.

דרישות המשרה:

*תואר ראשון בניהול/לוגיסטיקה/תעשייה וניהול - חובה
*ניסיון ברכש - יתרון
*ניסיון בהבטחת איכות - יתרון
*ניסיון בייבוא ועבודה מול עמילי מכס – יתרון משמעותי
* אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) - חובה
*אוריינטציה ב-ERP - יתרון משמעותי
* שליטה מלאה ב- Excel - חובה
נדרשת נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
**נא לציין ציפיות שכר**

איזור

באר שבע


רפרנט/ית מחלקה טכנית ותחום חומרי ניקוי, באיירפורט סיטי

למרכז השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי, דרוש/ה רפרנט/ית מחלקה טכנית ותחום חומרי ניקוי.
התפקיד כולל: * הכנת תוכנית עבודה יומית ושבועית לטכנאים
* טיפול בקריאות שירות
* ניהול מלאי ציוד טכני
* ניהול יומן מנהל, הכנת דוחות, הפקת מצגות, הכנת הצעות מחיר, תקשורת עם ספקים מקומיים וספקי חו"ל.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-16:00/17:00.
תנאי העסקה הכוללים: דמי כלכלה, ביטוח פנסיוני, טלפון נייד וסבסוד בשיחות, ימי גיבוש וכיף, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום.

דרישות המשרה:

* ניסיון במתן שירות / ניהול טכנאים ו/או עובדי שטח – חובה
* שליטה מלאה בתוכנות אופיס ובאקסל - חובה
* רקע באדמיניסטרציה
* תואר ראשון - יתרון
* יחסי אנוש טובים
* יכולת ניהול תהליכי עבודה עצמאיים, מעקב אחר משימות
* סדר ארגון וירידה טובה לפרטים
**נא לציין ציפיות שכר **

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


לכל המשרות ניתן לשלוח קורות חיים לפקס 08-6404065
או לדו"אל hr@klir.co.il בציון שם המשרה