כי משפחה כן בוחרים!

אנו בקליר מאמינים כי ההון האנושי הינו אחד הנכסים החשובים של החברה והמרכיב המהותי ביותר בהצלחתה. מרבית מנהלי החברה הבכירים עובדים בה למעלה מ- 10 שנים, כאשר הם החלו את עבודתם בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידיהם הנוכחיים. החברה נוהגת להשקיע משאבים ומאמצים רבים בפעילות לטובת רווחתם של עובדיה. רווחת העובד, העשרתו, פתיחות וחדשנות – כל אלו הינם המפתח ליצירת סביבת עבודה בריאה ולהצלחת החברה במישור ההון האנושי. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחברה איכותית, אתם מוזמנים להצטרף ולצמוח במשפחת קליר.
משרות פתוחות

נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מזמינה אותך להשתלב בתפקיד מאתגר של רפרנט/ית קשרי לקוחות במוקד משפחתי. התפקיד כולל: ניהול תיקי לקוחות קבועים ואישיים לכל נציג/ת שירות. אנו מעניקים לך:
* הכשרה מקיפה ומקצועית
* קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
* תוכנית מענקים
* פעילויות גיבוש ועוד!
העבודה 5 ימים בשבוע, בשעות הבוקר בלבד, ללא משמרות וללא ימי שישי!

דרישות המשרה:

* בגרות מלאה - חובה
* אוריינטציה מכירתית
* תודעת שירות גבוהה
* ניסיון קודם במוקד שירות/מכירה - יתרון
* יכולת עבודה בצוות

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


קבוצת קליר מחפשת שותפים עסקיים!

קליר החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי - תעשייתי, מרחיבה את רשת ההפצה ומחפשת שותפים עסקיים!

דרישות המשרה:

לפרטים נוספים ניתן להעביר קורות חיים או לפנות בטלפון מס’ 052-5223122 (אוריאל).
** נדרשת השקעה כספית.

איזור

בכל הארץ


נהג/ת חלוקה – עם רישיון ג' עד 12/15 טון

למרכז לוגיסטי של החברה בבאר שבע דרוש/ה נהג/ת חלוקה. העבודה כוללת חלוקת סחורה ללקוחות בכל הארץ, העמסת ופריקת סחורה אצל הלקוחות, אחריות מלאה על המשאית, עבודה באמצעות אפליקצייה רלוונטית. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים:
*קליטה ישירה לחברה
*פרמיות גבוהות
*דמי כלכלה וכרטיס סיבוס
*מתנות בחגים ובימי הולדת
*יחס אישי ואווירה משפחתית!

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה ג' עד 12 או 15 טון - חובה.
* ניסיון קודם בחלוקת סחורה.

איזור

באר שבע


רכז/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:00, נדרשת נכונות פעם בשבוע להישאר עד השעה 17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2 - יתרון משמעותי
**נא לציין ציפיות שכר**

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


פקיד/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה
פקיד/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים
העבודה כוללת:
*הוצאת דוחות אקסל
*יצירת קשר עם לקוחות
*תיעוד נתונים
*עבודה עם מיילים
*קידום תהליך הגבייה בפן הטכני
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

דרישות המשרה:

ניסיון קודם בעבודה טלפונית מול לקוחות - חובה
*יחסי אנוש טובים
*דיוק וירידה לפרטים
*יכולת עבודה עצמאית ובצוות
*זמינות לתקופת עבודה של שנה/שנה וחצי לפחות

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מפעיל/ת מכונה – לקו נייר

למפעל החברה באופקים דרוש/ה מפעיל/ת קו נייר. העבודה כוללת: אחריות מלאה על הפעלת המכונה, החל משלב הsetup, הזנת חומרי גלם, בקרת איכות תוך כדי עבודה, אריזה ואחזקה שוטפת וניקיון המכונה.
העבודה בימים א'-ה' במשמרות : בעיקר משמרת בוקר בין השעות 7:00-19:00. משמרת לילה (במידת הצורך) בין השעות 19:00-07:00.
ייתכנו שינויים בשעות העבודה, בהתאם לצרכי המפעל.
תנאי העסקה כוללים: הסעות מבאר שבע, ארוחות צהריים, קליטה ישירה לחברה, פרמיות יומיות לפי תפוקות, ביגוד והנעלה, הכשרות מקצועיות, ערבי גיבוש ועוד.

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בתעשייה, בהפעלת מכונה -חובה
* נכונות לעבודה במשמרות
* נכונות לעבודה פיזית

איזור

אופקים


מפעיל/ת כימי – למפעל "קלין"

למפעל החברה באופקים דרוש/ה מפעיל/ת כימי. העבודה כוללת ייצור מנות של חומרי ניקוי, עבודה עם מיקסרים לערבוב חומרים, עפ"י תוכנית ייצור והוראות עבודה.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 7:00-16:00. נכונות למשמרות/שעות נוספות – בהתאם לצורך.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, ארוחות צהריים, הסעות מבאר שבע, פרמיות, תנאים סוציאליים, יחס אישי ואווירה משפחתית.

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בהפעלת מכונה במפעל תעשייתי -חובה
* ניסיון קודם בהפעלה כימית - יתרון משמעותי
* רישיון נהיגה - חובה
* רישיון מלגזה – יתרון
* נכונות לעבודה בשעות נוספות/משמרות בעת הצורך

איזור

אופקים


מלקט/ת סחורה

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלקט/ת סחורה.
העבודה בימים א'-ו', עבודה עם מלקטת חשמלית ובאמצעות ליקוט קולי!
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

דרישות המשרה:

* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם במחסנאות - יתרון משמעותי
* נכונות לעבודה פיזית

איזור

באר שבע


סוכן/ת מכירות שטח לעבודה מול עסקים קטנים

קבוצת קליר מגייסת סוכן/ת מכירות שטח, לעבודה מול עסקים קטנים ומול השוק הפרטי. התפקיד כולל איתור ופיתוח קו לקוחות עבור מפיצים של החברה, מתן מענה מקצועי, החדרת מוצרים חדשים ועוד.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!
העבודה במשרה מלאה, התפקיד כולל רכב.
**נא לציין ציפיות שכר**

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בעבודת שטח מול השוק הפרטי / עסקים קטנים – חובה
*רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*ניסיון בשיווק מוצרי צריכה – חובה

איזור

בכל הארץ


מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי – איזור מרכז

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באיזור המרכז.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

אזור המרכז


עוזר/ת חשב

למשרדי הנהלה בבאר שבע - למחלקת הכספים, דרוש/ה עוזר/ת חשב.
התפקיד כולל: הכנת חומר למעקב שוטף בנושא תקציבים וניתוח פערים, ניהול חשבונות וחתך הפרשות, תמיכה בהכנת דוחות כספיים, ניתוחים תמחיריים, ניתוח עמלות ייבוא ומימון ועוד.
העבודה במשרה מלאה, נכונות לשעות נוספות.
**נא לציין ציפיות שכר **

דרישות המשרה:

* בוגר/ת חשבונאות – חובה
* לקראת סיום סטאז’ – יתרון
* אקסל ברמה גבוהה – חובה
* ניסיון בניתוחי מידע
* אנגלית ברמה טובה

איזור

באר שבע


מנהל/ת חשבונות סוג 2

למשרדי החברה בבאר שבע דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00, נכונות לשעות נוספות.
התפקיד כולל: עבודה מול ספקים, התאמות, רישום חשבוניות, טיפול בדואר נכנס ותיוקים.
תנאי העסקה כוללים: הסעות בתוך ב"ש, א. צהריים, טלפון נייד וקליטה ישירה לחברה.
**נא לציין ציפיות שכר **

דרישות המשרה:

*תעודת הנה"ח סוג 2
*ניסיון בהנה"ח – שנה לפחות
*שליטה באנגלית – יתרון
*שליטה טובה במחשבים

איזור

באר שבע


מלגזן/ית היגש

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלגזן/ית היגש. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

דרישות המשרה:

* רישיון מלגזה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם בנהיגה על מלגזת היגש
* ניסיון קודם במחסנאות
* נכונות לעבודה פיזית

איזור

באר שבע


מלגזן למפעל תעשייתי

למפעל החברה באופקים דרוש/ה מלגזן/ית. העבודה כוללת: עבודה שוטפת על מלגזה בשטח המפעל, במחסן ובחצר המפעל. קבלת סחורה מספקים + פריקת סחורה וסידור במדפים, בדיקת איכות לסחורה המתקבלת. העמסת סחורה לפי דוח העמסה, שקילת חומרי גלם לסחורה נכנסת והזנת נתונים למחשב. ניפוק חומרי גלם למערך הייצור, העברת תוצרת גמורה למחסן, ספירות מלאי, סידור, ניקיון וארגון המחסן ועוד.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:00-16:00 / או עד השעה 19:00, ומשמרות לילה בין 19:00-7:00 בהתאם לצרכי המפעל.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, הסעות מבאר שבע/החזרי נסיעות, ארוחות צהריים, פרמיות, יחס אישי ואווירה משפחתית!

דרישות המשרה:

* רישיון מלגזה בתוקף - חובה.
* ניסיון קודם - חובה.
* נכונות לעבודה במשמרות לילה/שעות נוספות – במידת הצורך.

איזור

איזור אופקים


עובד/ת ייצור ואריזה

למפעל חומרי הניקוי של החברה באופקים דרוש/ה עובד/ת ייצור ואריזה.
העבודה כוללת: אריזת חומרי ניקוי בתוך ארגזים וע"ג משטחים. העבודה הינה פיזית.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 7:00-16:00 (נכונות לשעות נוספות/משמרות לילה במידת הצורך).
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, הסעות מבאר שבע/החזרי נסיעות, ארוחות צהריים ועוד.

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בייצור/אריזה
*נכונות לעבודה פיזית

איזור

איזור אופקים


עובד/ת אריזה לקו נייר

למפעל מוצרי הנייר של החברה באופקים דרוש/ה עובד/ת אריזה.
העבודה כוללת: אריזת מוצרי נייר בתוך ארגזים וע"ג משטחים. עבודה פיזית מתונה. לרוב, העבודה בעמידה.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 7:00-16:00 (נכונות לשעות נוספות/משמרות לילה במידת הצורך).
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, הסעות מבאר שבע/החזרי נסיעות, ארוחות צהריים ועוד.

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם בייצור/אריזה
*נכונות לעבודה פיזית

איזור

איזור אופקים


רכז/ת אדמיניסטרציה

למרכז השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה, לעבודה במערך המכירות.
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כגון: הפקת דוחות נתונים, בניית מצגות, סיכומי ישיבות, תיעוד נתונים. עבודה מול מנהלי תיקי לקוחות והנעתם לעמידה ביעדים.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-16:00.
תנאי העסקה הכוללים: דמי כלכלה, ביטוח פנסיוני, טלפון נייד וסבסוד בשיחות, ימי גיבוש וכיף, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום.
--נא לציין ציפיות שכר--

דרישות המשרה:

*תואר ראשון – חובה
*ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה
*אקסל ברמה טובה
*אנגלית ברמה טובה
*שליטה בכל תוכנות Office

איזור

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


לכל המשרות ניתן לשלוח קורות חיים לפקס 08-6404065
או לדו"אל hr@klir.co.il בציון שם המשרה