כי משפחה כן בוחרים!

אנו בקליר מאמינים כי ההון האנושי הינו אחד הנכסים החשובים של החברה והמרכיב המהותי ביותר בהצלחתה. מרבית מנהלי החברה הבכירים עובדים בה למעלה מ- 10 שנים, כאשר הם החלו את עבודתם בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידיהם הנוכחיים. החברה נוהגת להשקיע משאבים ומאמצים רבים בפעילות לטובת רווחתם של עובדיה. רווחת העובד, העשרתו, פתיחות וחדשנות – כל אלו הינם המפתח ליצירת סביבת עבודה בריאה ולהצלחת החברה במישור ההון האנושי. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחברה איכותית, אתם מוזמנים להצטרף ולצמוח במשפחת קליר.
משרות פתוחות

מפעיל/ת מכונת נייר - למפעל שלנו באופקים

חברת קליר מגייסת מפעיל/ת מכונת נייר, למפעל שלנו שנמצא באופקים.
העבודה כוללת: הכשרה ועבודה על כל קווי הנייר במחלקה, בהתאם לצרכי המפעל, אחריות מלאה על הפעלת המכונה, משלב הsetup, הזנת חומרי גלם, בקרת איכות תוך כדי עבודה, אריזה ואחזקה שוטפת וניקיון המכונה.
העבודה בימים א’-ה’ בעיקר במשמרת בוקר: בין השעות 7:00-16:00 + שעות נוספות במידת הצורך.
במקביל, נדרשת נכונות וזמינות גם למשמרות לילה בין השעות 19:00-7:00
תנאי העסקה כוללים: הסעות מב"ש/החזרי נסיעות לפי חוק, ארוחות צהריים, קליטה ישירה לחברה, סל רווחה הכולל ביטוח בריאות קבוצתי, פרמיות לפי תפוקות ועוד.

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בתעשייה, בהפעלת מכונה – חובה
* נכונות לעבודה פיזית
* זמינות לשעות נוספות ולמשמרות במידת הצורך

איזור

אופקים


נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים

אנחנו מגייסים נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת מענה טלפוני ללקוחות עסקיים של החברה, מתן שירות, שימור וטיפול בפניות מול גורמים חיצוניים ופנימיים וכל זאת במוקד משפחתי ונעים.
אנו מעניקים לך:
* תנאי העסקה מעולים, בונוסים וסל רווחה עשיר הכולל:
קרן השתלמות, מענקי התמדה, ביטוח בריאות קבוצתי, מתנות שוות בחגים, פעילויות רווחה ועוד הפתעות ♥
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 + תורנות יום בשבוע עד השעה 17:00
בסיום ההכשרה, אפשרות ליום עבודה אחד בשבוע מהבית!

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם במוקד טלפוני - יתרון
*נדרשת אוריינטציה מכירתית
* שירותיות, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות

איזור

שוהם


איש/ת מכירות שטח - לחברת פרוייקטים מובילה

חברת שינזון מקבוצת קליר מגייסת איש/ת מכירות שטח.
שינזון הינה חברה מובילה לייבוא ושיווק של מוצרים לשלב הגמרים של פרוייקטים בבנייה בשוק המוסדי.
העבודה כוללת מכירות שטח בשוק הפרוייקטים.
עבודה מול השוק המוסדי, מול חברות קבלניות, בנייני משרדים, קניונים, מוסדות תרבות, דיור מוגן, בתי מלון ועוד - ניהול ופיתוח קו, סגירת עסקאות. עבודה מול אדריכלים, באיפיון והגדרת מוצרי החברה במפרט הפרוייקט, ליווי הפרוייקט בפתרון בעיות.
תפקיד שטח בצמוד לתמיכת בק אופיס.
עבודה בכל הארץ, כאשר עיקר העבודה באזור המרכז.
תנאים טובים בחברה בצמיחה, כולל רכב צמוד!
** נא לציין ציפיות שכר **

דרישות המשרה:

* ניסיון במכירות שטח בשוק המוסדי
* ניסיון בעולם הבנייה / פרוייקטים והכרות עם קבלנים ואדריכלים - חובה
* כישורי מכירה ומו"מ ברמה גבוהה
* קריאת שרטוטים – יתרון

איזור

אזור המרכז


עוזר/ת חשב

למשרדי הנהלה בבאר שבע, למחלקת הכספים, דרוש/ה עוזר/ת חשב.
התפקיד כולל: הכנת חומר בנושא תקציבים וניתוח פערים, ניהול חשבונות חתך והפרשות, תמיכה וליווי דוחות כספיים, ניתוחים תמחיריים, ניתוח עמלות ייבוא ומימון, קשר עם רואה חשבון חיצוניים ועוד.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:36, נדרשת נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, ארוחות צהריים באמצעות תן ביס, הסעות בתוך ב"ש/תשלום נסיעות לבחירת העובד, סל רווחה הכולל: ביטוח בריאות קבוצתי, אירועי חברה, מתנות שוות בחגים, יום חופש עלינו ביום ההולדת ועוד.

דרישות המשרה:

*בוגר/ת חשבונאות – חובה
* לקראת סיום סטאז’ (עדיפות מאחד ממשרדי הביג 4) – יתרון
* אקסל ו-Word ברמה גבוהה (פיבוט, וילוקאפ) – חובה
* ניסיון בניתוחי מידע
* אנגלית ברמה טובה
**נא לציין ציפיות שכר **

איזור

באר שבע


טכנאי/ת שירות - לאזור ירושלים

אנחנו מגייסים טכנאי/ת שירות לעבודה באזור ירושלים.
העבודה כוללת:
*התקנה של מתקני נייר של המותג TORK
*טיפול בתקלות במיטות של "קומפורטק" (מיטות חשמליות למוסדות רפואיים)
*התקנה של משאבות ומרכזי דילול לחומרי ניקוי של המותג Ecolab
*טיפול טכני במדיחי כלים אצל לקוחות מוסדיים
העבודה מול מגוון הלקוחות המוסדיים של קליר: בתי מלון, בתי חולים, בתי אבות, מפעלי תעשייה ומוסדות גדולים נוספים.
העבודה לפי קריאות שירות וביקורות יזומות אצל הלקוח
תנאי העסקה כוללים: רכב צמוד, טלפון נייד, קליטה ישירה לחברה, סל רווחה ועוד

דרישות המשרה:

* רישיון חשמלאי מוסמך - חובה
* רקע בהתקנת ציוד טכני, מדיחי כלים ומכונות כביסה – יתרון משמעותי
* ניסיון כטכנאי שטח - חובה
* רישיון נהיגה בתוקף – חובה
* יחסי אנוש טובים ושירותיות - חובה
**נא לציין צ"ש**

איזור

איזור ירושלים


נציג/ת שירות לקוחות אסטרטגיים, למשרדים בבאר שבע

אנחנו מגייסים נציג/ת שירות לקוחות אסטרטגיים.
העבודה במשרדים בבאר שבע, בין השעות 7:30-16:00, בימים א’-ה’.
העבודה כוללת: מתן מענה טלפוני ללקוחות גדולים ואסטרטגיים של החברה. טיפול בהזמנות, הקלדת הזמנות במערכת, מתן שירות, עדכון נתונים במערכת, ביצוע שיחות גבייה ועוד. ממשקי עבודה מול מגוון מחלקות בארגון.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, ארוחות צהריים באמצעות תן ביס, הסעות בתוך ב"ש/תשלום נסיעות לבחירת העובד, סל רווחה הכולל: ביטוח בריאות קבוצתי, אירועי חברה, מתנות שוות בחגים, יום חופש עלינו ביום ההולדת ועוד.

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם במתן שירות לקוחות - חובה
* ניסיון במתן שירות טלפוני - יתרון
* שליטה טובה בסביבה ממוחשבת
* סדר וארגון
* שירותיות, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות

איזור

באר שבע


רכז/ת רכש ותשתית תמחירית

למפעל "קלין" של החברה באופקים, דרוש/ה רכז/ת רכש ותשתית תמחירית.
העבודה כוללת: קשר שוטף עם ספקי המפעל בארץ ובחו"ל, איתור ספקים חדשים לפי הצורך. ביצוע רכש חו"ל כולל טיפול בייבוא, שמירה על רמת מלאי אופרטיבי ואחריות לזמינות מרכיבי הייצור. פעילות שוטפת להוזלת עלויות הרכש, שמירה על תשתית תמחירית, הפקת דוחות ניהוליים, טיפול בעיתוד מלאי ועוד.
העבודה באופקים, בימים א'-ה', בין השעות 07:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים: קרן השתלמות, הסעות מבאר שבע / החזרי נסיעות, ארוחות צהריים במפעל, טלפון נייד + סבסוד שיחות, סל רווחה הכולל ביטוח בריאות קבוצתי, יום חופש ביום הולדת, מתנות בחגים וקליטה ישירה לחברה

דרישות המשרה:

*ניסיון קודם ברכש – יתרון משמעותי
*המשרה יכולה להתאים גם לבוגר/ת תואר רלוונטי, ללא רקע ברכש
*אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה
*שליטה מלאה באקסל-חובה
*תואר ראשון בתחום הייצור / הנדסאי תעשייה וניהול - יתרון
*היכרות עם שוק הכימיקלים/פלסטיקה – יתרון משמעותי
*יכולת עבודה עצמאית ותחת לחץ
*יכולת ניהול מו"מ בסיסי באנגלית ובעברית
**נא לציין ציפיות שכר**

איזור

אופקים


מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי – איזור מרכז / שפלה

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באיזור המרכז-שפלה.
תנאי העסקה כוללים: רכב צמוד, טלפון נייד, ipad, סל רווחה, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

דרישות המשרה:

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* תואר ראשון – יתרון
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

איזור

מרכז-שפלה


מנהל/ת צוות גבייה, לעבודה בשוהם

אנחנו מגייסים מנהל/ת צוות גבייה, לעבודה במשרדי החברה בשוהם.
העבודה כוללת ניהול צוות גבייה, בקרה מקצועית, הגעה ליעדי המחלקה, טיפול במחלקה משפטית, טיפול והפקת זיכויים בהתאם לקריאות שירות, טיפול אישי בגבייה מלקוחות גדולים.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים קליטה ישירה לחברה, בונוסים וסל רווחה עשיר: ביטוח בריאות קבוצתי, יום חופש עלינו-ביום ההולדת, מתנות שוות בחגים, פעילויות רווחה, פיתוח עובדים, הטבות בבתי עסק, ועוד הפתעות.

דרישות המשרה:

*תעודת הנה"ח סוג 2 - חובה
*ניסיון קודם בגבייה
*ניסיון קודם בניהול צוות עובדים
*דיוק, ירידה לפרטים, הבנה חשבונית, אסרטיביות ויחסי אנוש טובים

איזור

שוהם


לכל המשרות ניתן לשלוח קורות חיים לפקס 08-6404065
או לדו"אל hr@klir.co.il בציון שם המשרה