Because you can choose a family!

אנו בקליר מאמינים כי ההון האנושי הינו אחד הנכסים החשובים של החברה והמרכיב המהותי ביותר בהצלחתה. מרבית מנהלי החברה הבכירים עובדים בה למעלה מ- 10 שנים, כאשר הם החלו את עבודתם בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידיהם הנוכחיים. החברה נוהגת להשקיע משאבים ומאמצים רבים בפעילות לטובת רווחתם של עובדיה. רווחת העובד, העשרתו, פתיחות וחדשנות – כל אלו הינם המפתח ליצירת סביבת עבודה בריאה ולהצלחת החברה במישור ההון האנושי. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחברה איכותית, אתם מוזמנים להצטרף ולצמוח במשפחת קליר.
Jobs

נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מזמינה אותך להשתלב בתפקיד מאתגר של רפרנט/ית קשרי לקוחות במוקד משפחתי. התפקיד כולל: ניהול תיקי לקוחות קבועים ואישיים לכל נציג/ת שירות. אנו מעניקים לך:
* הכשרה מקיפה ומקצועית
* קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
* תוכנית מענקים
* פעילויות גיבוש ועוד!
העבודה 5 ימים בשבוע, בשעות הבוקר בלבד, ללא משמרות וללא ימי שישי!
*** קיים תקן שעתי - עם שעות עבודה גמישות, מתאים לאמהות ולסטודנטים.

Job Demands

* בגרות מלאה - חובה
* אוריינטציה מכירתית
* תודעת שירות גבוהה
* ניסיון קודם במוקד שירות/מכירה - יתרון
* יכולת עבודה בצוות

Area

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


קבוצת קליר מחפשת שותפים עסקיים!

קליר החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי - תעשייתי, מרחיבה את רשת ההפצה ומחפשת שותפים עסקיים!

Job Demands

לפרטים נוספים ניתן להעביר קורות חיים או לפנות בטלפון מס’ 052-5223122 (אוריאל).
** נדרשת השקעה כספית.

Area

בכל הארץ


נהג/ת חלוקה – עם רישיון ג' עד 12/15 טון

למרכז לוגיסטי של החברה בבאר שבע דרוש/ה נהג/ת חלוקה. העבודה כוללת חלוקת סחורה ללקוחות בכל הארץ, העמסת ופריקת סחורה אצל הלקוחות, אחריות מלאה על המשאית, עבודה באמצעות אפליקצייה רלוונטית. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים:
*קליטה ישירה לחברה
*פרמיות גבוהות
*דמי כלכלה וכרטיס סיבוס
*מתנות בחגים ובימי הולדת
*יחס אישי ואווירה משפחתית!

Job Demands

* רישיון נהיגה ג' עד 12 או 15 טון - חובה.
* ניסיון קודם בחלוקת סחורה.

Area

באר שבע


רכז/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:00, נדרשת נכונות פעם בשבוע להישאר עד השעה 17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

Job Demands

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2 - יתרון משמעותי
**נא לציין ציפיות שכר**

Area

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מלקט/ת סחורה

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלקט/ת סחורה. העבודה בימים א'-ו', באמצעות ליקוט קולי!
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

Job Demands

* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם במחסנאות - יתרון משמעותי
* נכונות לעבודה פיזית

Area

באר שבע


מלגזן/ית היגש

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלגזן/ית היגש. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

Job Demands

* רישיון מלגזה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם בנהיגה על מלגזת היגש
* ניסיון קודם במחסנאות
* נכונות לעבודה פיזית

Area

באר שבע


מלגזן למפעל תעשייתי

למפעל החברה באופקים דרוש/ה מלגזן/ית. העבודה כוללת: עבודה שוטפת על מלגזה בשטח המפעל, במחסן ובחצר המפעל. קבלת סחורה מספקים + פריקת סחורה וסידור במדפים, בדיקת איכות לסחורה המתקבלת. העמסת סחורה לפי דוח העמסה, שקילת חומרי גלם לסחורה נכנסת והזנת נתונים למחשב. ניפוק חומרי גלם למערך הייצור, העברת תוצרת גמורה למחסן, ספירות מלאי, סידור, ניקיון וארגון המחסן ועוד.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:00-16:00 / או עד השעה 19:00, ומשמרות לילה בין 19:00-7:00 בהתאם לצרכי המפעל.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, הסעות מבאר שבע, ארוחות צהריים, פרמיות, יחס אישי ואווירה משפחתית!

Job Demands

* רישיון מלגזה בתוקף - חובה.
* ניסיון קודם - חובה.
* נכונות לעבודה במשמרות לילה/שעות נוספות – במידת הצורך.

Area

איזור אופקים


מנהל/ת מכירות וקשרי מפיצים בשוק הפרטי והמוסדי

לחברה מובילה בשוק המוסדי דרוש/ה
מנהל/ת מכירות וקשרי מפיצים בשוק הפרטי והמוסדי
התפקיד כולל:
• ניהול קו לקוחות אישי של מפיצים גדולים
• איתור מפיצים חדשים, ניהול משא ומתן והחתמה על הסכמים
• ניהול צוות עובדים בשוק הקמעונאי-פרטי
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, אייפד ותנאים סוציאליים.

Job Demands

• ניסיון באיתור וגיוס מפיצים - חובה
• ניסיון בתפקיד ניהולי – 5 שנים לפחות, חובה
• ניסיון בעבודה מול השוק הקמעונאי-פרטי – חובה
• ניסיון בשיווק מוצרי צריכה
** נא לציין ציפיות שכר **

Area

איזור המרכז


פקיד/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה
פקיד/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים
העבודה כוללת:
*הוצאת דוחות אקסל
*יצירת קשר עם לקוחות
*תיעוד נתונים
*עבודה עם מיילים
*קידום תהליך הגבייה בפן הטכני
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

Job Demands

*ניסיון קודם בעבודה טלפונית מול לקוחות - חובה
*יחסי אנוש טובים
*דיוק וירידה לפרטים
*יכולת עבודה עצמאית ובצוות
*זמינות לתקופת עבודה של שנה/שנה וחצי לפחות

Area

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מבקר/ת איכות

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה:
מבקר/ת איכות לסחורה נכנסת/יוצאת
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-16:00 + נכונות לשעות נוספות ובימי ו' בין השעות 8:00-11:00.
העבודה כוללת בקרת איכות על סחורה נכנסת/יוצאת.
80% - עבודת שטח (התפקיד כרוך בעבודה פיזית) ו-20% - עבודה משרדית.
תנאי העסקה כוללים הסעות בתוך באר שבע, ארוחות צהריים, ביגוד והנעלה, ימי גיבוש וכיף, מתנות בחגים ובימי הולדת ועוד.

Job Demands

*ניסיון קודם בתפקיד דומה
*נכונות לעבודה פיזית
*אנגלית (קריאה וכתיבה) – ברמה טובה
*דיוק וירידה לפרטים
*יכולת התנסחות טובה בכתב ובע"פ

Area

באר שבע


איש/ת רכש בינלאומי

למשרדי החברה בבאר שבע, דרוש/ה איש/ת רכש בינלאומי.
העבודה כוללת: הזמנת פריטים מספקים בארץ ובחו"ל (רוב הספקים בחו"ל), איזון מלאים עפ"י דוחות, מעקב וניהול הגעת ספקים, סחר ואיתור ספקים חדשים, שירות פנימי למחלקת מכירות/תפעול/כספים, ניהול ואחזקת בסיס נתוני פריטים, הוצאת דוחות רכש ועוד.
העבודה בימים א'-ה', בין השעות 07:30-16:00.
תנאי העסקה כוללים: הסעות בתוך ב"ש, א. צהריים, טלפון נייד וקליטה ישירה לחברה.

Job Demands

* ניסיון בניהול מו"מ - חובה
* אנגלית ברמה גבוהה - חובה
* רקע בשילוח בינ"ל / יבוא – יתרון
* תואר ראשון רלוונטי – יתרון
* שליטה מלאה ב- Excel - חובה
**נא לציין ציפיות שכר**

Area

באר שבע


לכל המשרות ניתן לשלוח קורות חיים לפקס 08-6404065
או לדו"אל hr@klir.co.il בציון שם המשרה