Because you can choose a family!

אנו בקליר מאמינים כי ההון האנושי הינו אחד הנכסים החשובים של החברה והמרכיב המהותי ביותר בהצלחתה. מרבית מנהלי החברה הבכירים עובדים בה למעלה מ- 10 שנים, כאשר הם החלו את עבודתם בתפקידים זוטרים והתקדמו לתפקידיהם הנוכחיים. החברה נוהגת להשקיע משאבים ומאמצים רבים בפעילות לטובת רווחתם של עובדיה. רווחת העובד, העשרתו, פתיחות וחדשנות – כל אלו הינם המפתח ליצירת סביבת עבודה בריאה ולהצלחת החברה במישור ההון האנושי. אם גם אתם רוצים להיות חלק מחברה איכותית, אתם מוזמנים להצטרף ולצמוח במשפחת קליר.
Jobs

מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

Job Demands

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

Area

דרום


מנהל/ת תיק לקוחות, לעבודה מול השוק המוסדי – אזור מרכז

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באזור המרכז.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

Job Demands

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

Area

מרכז


מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי - איזור צפון

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באזור הצפון.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

Job Demands

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

Area

צפון


נציג/ת קשרי לקוחות עסקיים

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מזמינה אותך להשתלב בתפקיד מאתגר של רפרנט/ית קשרי לקוחות במוקד משפחתי. התפקיד כולל: ניהול תיקי לקוחות קבועים ואישיים לכל נציג/ת שירות. אנו מעניקים לך:
* הכשרה מקיפה ומקצועית
* קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
* תוכנית מענקים
* פעילויות גיבוש ועוד!
העבודה 5 ימים בשבוע, בשעות הבוקר בלבד, ללא משמרות וללא ימי שישי!

Job Demands

* בגרות מלאה - חובה
* אוריינטציה מכירתית
* תודעת שירות גבוהה
* ניסיון קודם במוקד שירות/מכירה - יתרון
* יכולת עבודה בצוות

Area

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


קבוצת קליר מחפשת שותפים עסקיים!

קליר החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי - תעשייתי, מרחיבה את רשת ההפצה ומחפשת שותפים עסקיים!

Job Demands

לפרטים נוספים ניתן להעביר קורות חיים או לפנות בטלפון מס’ 052-5223122 (אוריאל).
** נדרשת השקעה כספית.

Area

תל אביב - יפו


נהג/ת חלוקה – עם רישיון ג' עד 12/15 טון

למרכז לוגיסטי של החברה בבאר שבע דרוש/ה נהג/ת חלוקה. העבודה כוללת חלוקת סחורה ללקוחות בכל הארץ, העמסת ופריקת סחורה אצל הלקוחות, אחריות מלאה על המשאית, עבודה באמצעות אפליקצייה רלוונטית. העבודה בימים א'-ו'.
תנאי העסקה כוללים:
*קליטה ישירה לחברה
*פרמיות גבוהות
*דמי כלכלה וכרטיס סיבוס
*מתנות בחגים ובימי הולדת
*יחס אישי ואווירה משפחתית!

Job Demands

* רישיון נהיגה ג' עד 12 או 15 טון - חובה.
* ניסיון קודם בחלוקת סחורה.

Area

באר שבע


מלקט/ת סחורה

למרכז לוגיסטי מתקדם טכנולוגית בבאר שבע דרוש/ה מלקט/ת סחורה. העבודה בימים א'-ו', באמצעות ליקוט קולי!
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, פרמיות גבוהות, יחס אישי ואווירה משפחתית! בנוסף: הסעות, ארוחות צהריים, ימי גיבוש ועוד.

Job Demands

* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
* ניסיון קודם במחסנאות - יתרון משמעותי
*נכונות לעבודה פיזית

Area

באר שבע


רכז/ת גבייה – תקן זמני, לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה – תקן זמני, לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה בימים א’-ה’, משרה שעתית (קיימת גמישות בשעות העבודה)
*תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה והעסקה ישירה דרך החברה.

Job Demands

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2
** מתאים גם לסטודנטים שסיימו לימודי הנה"ח ורוצים לצבור ניסיון בתחום! **

Area

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


רכז/ת גבייה - לעבודה מול לקוחות עסקיים

למשרדי השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי דרוש/ה רכז/ת גבייה לעבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה כוללת:
*גבייה טלפונית – גביית תשלומים מלקוחות
*התאמת כרטיסים
*עבודה מול מחלקות פנים ארגוניות
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:00, נדרשת נכונות פעם בשבוע להישאר עד השעה 17:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום!

Job Demands

*ניסיון קודם בגבייה
*תעודת הנה"ח סוג 2 - יתרון משמעותי
**נא לציין ציפיות שכר**

Area

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מפעיל/ת כימי – למפעל "קלין"

למפעל החברה באופקים דרוש/ה מפעיל/ת כימי. העבודה כוללת ייצור מנות של חומרי ניקוי, עבודה עם מיקסרים לערבוב חומרים, עפ"י תוכנית ייצור והוראות עבודה.
העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 7:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים: קליטה ישירה לחברה, ארוחות צהריים, הסעות מבאר שבע, פרמיות, תנאים סוציאליים, יחס אישי ואווירה משפחתית.

Job Demands

* ניסיון קודם בהפעלת מכונה במפעל תעשייתי -חובה
* ניסיון קודם בהפעלה כימית - יתרון משמעותי
* רישיון נהיגה - חובה
* רישיון מלגזה – יתרון
* נכונות לעבודה בשעות נוספות/משמרות בעת הצורך

Area

אופקים


רכז/ת שיווק וניתוח נתונים

למרכז השיווק והמכירות של החברה באיירפורט סיטי, דרוש/ה רכז/ת שיווק וניתוח נתונים, לעבודה במערך המכירות.
תפקיד מאתגר הכולל :*עיבוד וניתוח נתונים במטרה לייצר תמונת מצב עדכנית אודות ביצועי מערך המכירות ולהקנות בסיס מהימן לקבלת החלטות.
* תמיכת Back Office למנהלי מערך המכירות שכוללת בניית מצגות, סיכומי ישיבות, תיעוד נתונים.
* מדובר בתפקיד עצמאי הכולל מגוון ממשקי עבודה בתוך מערך המכירות.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
תנאי העסקה כוללים: דמי כלכלה, ביטוח פנסיוני, טלפון נייד וסבסוד בשיחות, ימי גיבוש וכיף, קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום.

Job Demands

*שליטה מלאה באקסל - חובה
*אנגלית ברמה טובה
*תואר ראשון - יתרון
*ניסיון קודם בשיווק - יתרון
*יחסי אנוש טובים
*יכולת ניהול תהליכי עבודה עצמאיים, מעקב אחר משימות
*סדר, ארגון וירידה טובה לפרטים
**נא לציין ציפיות שכר **

Area

איזור קריית שדה התעופה (איירפורט סיטי)


מפעיל/ת מכונה – לקו נייר

למפעל החברה באופקים דרוש/ה מפעיל/ת קו נייר. העבודה כוללת: אחריות מלאה על הפעלת המכונה, החל משלב הsetup, הזנת חומרי גלם, בקרת איכות תוך כדי עבודה, אריזה ואחזקה שוטפת וניקיון המכונה.
העבודה בימים א'-ה' במשמרות : בעיקר משמרת בוקר בין השעות 7:00-19:00. משמרת לילה (במידת הצורך) בין השעות 19:00-07:00.
ייתכנו שינויים בשעות העבודה, בהתאם לצרכי המפעל.
תנאי העסקה כוללים: הסעות מבאר שבע, ארוחות צהריים, קליטה ישירה לחברה, פרמיות יומיות לפי תפוקות, ביגוד והנעלה, הכשרות מקצועיות, ערבי גיבוש ועוד.

Job Demands

* ניסיון קודם בתעשייה, בהפעלת מכונה -חובה
* נכונות לעבודה במשמרות
* נכונות לעבודה פיזית

Area

אופקים


מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי - איזור ירושלים

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי. העבודה באיזור ירושלים.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

Job Demands

* ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

Area

ירושלים


מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול בתי מלון - באילת

חברת "קליר", החברה המובילה בישראל בייצור ובשיווק מוצרי צריכה למגזר המוסדי-תעשייתי, מגייסת מנהל/ת תיק לקוחות לעבודה מול בתי מלון באילת.
תנאי העסקה כוללים: רכב, טלפון נייד, ipad, ביטוח פנסיוני, הכשרה ע"ח החברה ועוד!

Job Demands

* ניסיון קודם בעבודה מול בתי מלון באילת ומול השוק המוסדי - חובה
* ניסיון בשיווק מוצרי צריכה - חובה
* כישורי מכירה ויכולת ניהול משא ומתן
* רישיון נהיגה בתוקף - חובה
*** נא לציין ציפיות שכר ***

Area

אילת


קניין/ית – תקן זמני, החלפה לחל"ד

למשרדי החברה בבאר שבע, דרוש/ה קניין/ית.
מדובר בתקן זמני – החלפה לחל"ד.
העבודה כוללת: הזמנת פריטים מספקים בארץ ובחו"ל (רוב הספקים בחו"ל), איזון מלאים עפ"י דוחות, מעקב וניהול הגעת ספקים, סחר ואיתור ספקים חדשים, שירות פנימי למחלקת מכירות/תפעול/כספים, ניהול ואחזקת בסיס נתוני פריטים, הוצאת דוחות רכש ועוד.
העבודה בימים א'-ה', בין השעות 07:30-16:00.
תנאי העסקה כוללים: הסעות בתוך ב"ש, א. צהריים, טלפון נייד וקליטה ישירה לחברה.

Job Demands

*ניסיון קודם בתפקיד דומה / בתחום הרכש, שילוח בינ"ל/יבוא – שנתיים לפחות, חובה
* אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) - חובה
*ניסיון קודם בעבודה מול ספקים בחו"ל
*תואר ראשון רלוונטי – יתרון
* שליטה מלאה ב- Excel - חובה
נדרשת נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
**נא לציין ציפיות שכר**

Area

באר שבע


לכל המשרות ניתן לשלוח קורות חיים לפקס 08-6404065
או לדו"אל hr@klir.co.il בציון שם המשרה